Меню KDT

"BMC SALES"СЕРІКТЕСТІК САТУ ЖЕЛІСІНІҢ СТРАТЕГИЯСЫ

Стратегиялық басымдықтар:

1)жоғары сапалы тауарлар мен қызметтерді көтерме саудада өткізу көлемінің өсуі.
2) көтерме тауарлардың кең ассортиментін қамтамасыз ету.
3) желінің аумақтық кеңеюі және тауарлар айналымының ұлғаюы.
4) отандық өнім өндірісін кеңейту.
5) әлеуметтік кәсіпкерлікті дамыту.

Серіктестік сату желісінің миссиясы:

Қолжетімді бағамен халықтың жоғары сапалы тауарларға деген қажеттілігін барынша қанағаттандыру үшін жағдайлар жасау.

Көру:

1) платформаның әмбебап сервистеріне біріктірілген жылжыту мен сатудың заманауи тәсілдерін пайдалануға мүмкіндік беретін серіктестер үшін жағдай жасау.
2) бұл тауарларды сатып алу, тасымалдау, сақтау және сату шығындарын азайтуға, сондай-ақ кірістілік пен айналым жылдамдығын арттыруға көмектеседі.

"BMC Sales"ПСП стратегиялық мақсаты:

2025 жылға қарай тауар айналымының жалпы көлемін жылына 60 млрд теңгеге дейін ұлғайтуға қол жеткізу.

Серіктестік сату желісінің стратегиялық міндеттері:

1) өңірлерде шағын және орта бизнесті тарту және оларды желіде біріктіру арқылы көтерме сату географиясын серпінді кеңейту. Мақсат – 2025 жылға қарай 1000 серіктес компания.
2) жоғары сапалы тауарларды көтерме саудада жеткізу көлемін ұлғайтуға мүдделі жақын және алыс шетелдерден ресми жеткізушілерді тарту. Мақсат – 2025 жылдың соңына қарай 500 жеткізуші компания.
3)бір серіктеске сатудың орташа көлемін жылына кемінде 60 млн. теңге деңгейіне дейін арттыру. Бұған маркетинг пен сатудың тиімді әдістерін үйрету арқылы қол жеткізіледі.
4)ірі өнім берушілердің тауарлары айналымының жылдамдығын 2025 жылға қарай тоқсанына кемінде 1 айналым деңгейіне дейін ұлғайту.
5) халықтың әлеуметтік осал топтары мен мүгедектерді жұмысқа тарта отырып, кірістілігі кемінде 30% импортты алмастыру бағдарламасы шеңберінде халық тұтынатын тауарлардың отандық өндірісін кеңейту және дамыту.Бұл Қазақстандағы тұтынушыларға BMC Sales бірыңғай отандық брендімен жоғары сапалы балалар тауарларына қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Платформа қызметтерін көру